Kinderen en natuur: jouw mening telt!

Wat vind jij van het contact van kinderen met de natuur?
In het kader van het onderzoeksproject COOLSCHOOLS lanceert de Vrije Universiteit Brussel (VUB), met de steun van Leefmilieu Brussel, een online enquête om beter te begrijpen hoe kinderen groene ruimten in de stad (parken, bossen, tuinen, natuurreservaten, enz.) gebruiken, na schooltijd.

Ben je een ouder of voogd van één of meerdere kinderen (tussen 3 en 12 jaar oud) ingeschreven in een basisschool in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest? Jouw mening telt!

Doe mee aan de enquête en maak kans op GRATIS kaartjes voor het Museum voor Natuurwetenschappen.

De enquête duurt ongeveer 10 minuten en kan op een computer of telefoon worden ingevuld.

Klik hier om naar de enquete te gaan

Bedankt voor je deelname aan dit onderzoek en om ons te helpen dit te verspreiden door deze link naar je vrienden en familie te sturen: https://mpt.link/CoolSchools_Parents?lang=nl.

**Vragen? Neem dan contact op met Elsa Gallez: elsa.gallez@vub.be **