Praktisch

1050 Elsene
Aula Q

Voor en door dinofans

Dino's op de campus is een avond vol korte en krachtige presentaties, livemuziek en gesprekken met internationale paleontologen en dino-experten over fossielen en andere wonderlijke dieren uit het geologische verleden van de aarde. Wil je graag met paleontologen praten over de geschiedenis van het leven, of heb je vragen over hoe je paleontoloog kunt worden? Deze vragen en nog veel meer worden beantwoord door een sterk team van topwetenschappers, journalisten en (Belgische) paleontologen.

Dit evenement brengt alle dinofans samen voor een fascinerende avond vol gemeenschappelijke passies en fantastische verhalen. Tijdens deze avond zullen er ook exclusief 3 signeersessies plaatsvinden door Koen, Melanie en Harald, dus zorg dat je op tijd bent (en vergeet je cash niet om hun boeken aan te kopen). Live muziek wordt gebracht door het het harmonie-orkest van de academie van Etterbeek in samenwerking met het VUB Orkest. De hele avond wordt aaneengepraat door Wim Van Humbeeck.

De meeste presentaties zullen in het Engels zijn, sommige ook in het Nederlands.

Lees meer over het programma en de sprekers op de website van onze partner 'Paleontologica Belgica'.

Welk wetenschappelijk onderzoek krijgt jouw steun?

Dit event is gratis, maar we waarderen jouw donatie aan een van de wetenschappelijke onderzoeksprojecten van de VUB. Bezoek de webpagina van VUB Foundation en doneer aan een project naar keuze.

Doneer nu

De wereld heeft je nodig

Dit initiatief maakt deel uit van het publieksprogramma van de VUB: een programma voor iedereen die vindt dat het anders kan in de wereld en gelooft dat wetenschappelijke inzichten, kritisch denken en dialoog een belangrijke eerste stap zijn om je stempel te drukken op jouw omgeving en de wereld.

Als Urban Engaged University wil de Vrije Universiteit Brussel een drijvende kracht van verandering in de wereld te zijn. Met ons academisch onderwijs en ons innovatief onderzoek dragen we bij aan de Sustainable Development Goals van de Verenigde Naties en drukken we mee onze stempel op de toekomst.

Creëer mee(r) impact Ontvang uitnodigingen voor VUB's publieksactiviteiten