Duits-Spaans

Het modeltraject in de Bachelor Taal- en Letterkunde: Duits-Frans bestaat uit 4 modules.

Module 1: Eerste bachelor (60 ECTS)
Module 2: Tweede bachelor - verplichte studiedelen (57 ECTS) en keuzevak (3 ECTS)
Module 3: Derde bachelor - verplichte studiedelen (30 ECTS)
Module 4: Mobility Window (30 ECTS)

Bachelor of Arts in de Taal- en Letterkunde: Duits-Spaans

Bachelorjaar 1

Algemene inleidende studiedelen

Inleidende studiedelen Duits

Inleidende studiedelen Spaans

Bachelorjaar 2

Algemene voortgezette studiedelen

Voortgezette studiedelen Duits

Voortgezette studiedelen Spaans

Keuzemodule Bachelorjaar 2

Kies één van deze 5 keuzevakken.

Bachelorjaar 3

Studiepunten

Het modeltraject van de derde bachelor omvat 60 ECTS waarvan 30 ECTS verplicht zijn. Daarnaast moet de student nog 30 ECTS-credits volgen binnen zijn 'Mobility Window'. Bij het samenstellen van het studietraject moet altijd de logische opbouw tussen de verschillende taalmodules over de verschillende bachelorjaren heen gerespecteerd worden.

Algemene verdiepende studiedelen

Verdiepende studiedelen Duits

Verdiepende studiedelen Spaans

Keuzemodule Bachelorjaar 3

Het mobiliteitsvenster bestaat uit verschillende keuzemodules waaruit studenten kunnen kiezen. Studenten moeten 30 SP volgen binnen hun mobiliteitsvenster. Het pakket aan keuzevakken vind je onderaan deze pagina terug.

Totaal aantal studiepunten