NL | EN
This page only exists in Dutch.

June 2022

Studeren aan de VUB? Ontdek de campus online of in't echt

Campus infodagen

Ben je geïnteresseerd in de studies ingenieurswetenschappen: architectuur (burgerlijk ingenieur-architect) en heb je hierover nog vragen? Kom dan zeker naar een van de campus infodagen! Op zondag 20 maart, 24 april en 4 september 2022 ontvangen we je 'in real' op onze campus Etterbeek. Meer info en inschrijven hier.

Individuele sessie op online SID-IN

Wil je niet zolang wachten? Bezoek ons online tijdens een individuele sessie op de SID-INs op woendag 16 en 23 februari 2022 (tussen 13u-17u) of zaterdag 19 februari 2022 (10u-16u).

Ijkingstoets en voorbereiding wiskunde

Vergeet ook niet om je tijdig in te schrijven voor de verplichte (niet-bindende) ijkingstoets. Dit kan vanaf nu voor deelname op maandag 4 juli of zaterdag 27 augustus, 2022. Opgepast, inschrijvingen worden afgesloten twee weken voor de start van de toets. Wil je je wiskunde opfrissen? Neem dan deel aan het online VUB voorbereidingsprogramma wiskunde voor ingenieurswetenschappen (zelfstudie doorlopend 2 april-16 september 2022) of volg online les (6-16 september 2022). Voor meer info en inschrijven kan je hier terecht.

Achter de schermen

Neem ook zeker een kijkje in het jaarboek Architectural Engineering. Daarin nemen studenten en onderzoekers je mee langs de vele activiteiten die VUB Architectural Engineering haar unieke sfeer geven: de ontwerpateliers, onderzoeksworkshops en -projecten, de architectuur- en studiereis, maar ook lezingen, openlesdagen en de architectuurweek. Download het jaarboek hier.

De beschrijving van het 3-jarig bachelor en 2-jarige masterprogramma in Architectural Engineering kan je hier en hier bekijken.

Opleiding Burgerlijk Ingenieur-architect aan de VUB from VUB ARCH on Vimeo.